کیستم؟
گفت: حالت را نمي پرسم مي دانم خوبي, عكس هايت همه با لبخندند!! و نمي دانست عكاس كه مي گويد سيب... من ياد حماقت حوا مي افتم و پوزخند مي زنم........................................... ------------------------------------------------------------ من آریاییم... بدان،حوای کسی نمیشوم که به هوای دیگری برود! تنهایی ام را با کسی تقسیم نمیکنم که روزی تنهایم بگذارد! روح خداست که در من دمیده و نامش احساس است،ارزان نمیفروشمش! دستانم بالین کودک فردایم خواهدشد،بی حرمتش نمیکنم،به کسی نمیسپارمش....!
+ نوشته شده در جمعه سیزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 18:49 توسط سالار نوبخت
|
سلام،امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه کسانی که میان و بازدید می کنن قرار بگیره و منتظر هر گونه نظرات و پیشنهادات در مورد هرچه با کیفیت و والاتر شدن سطح علمی و فرهنگی وبلاگ بیان کنند.