گفت: حالت را نمي پرسم مي دانم خوبي, عكس هايت همه با لبخندند!! و نمي دانست عكاس كه مي گويد سيب... من ياد حماقت حوا مي افتم و پوزخند مي زنم........................................... ------------------------------------------------------------ من  آریاییم... بدان،حوای کسی نمیشوم که به هوای دیگری برود! تنهایی ام را با کسی تقسیم نمیکنم که روزی تنهایم بگذارد! روح خداست که در من دمیده و نامش احساس است،ارزان نمیفروشمش! دستانم بالین کودک فردایم خواهدشد،بی حرمتش نمیکنم،به کسی نمیسپارمش....!