آدمها برای هم...
آدمها برای هم سنگ تمام میگذارند،...
اما نه وقتی كه در كنارشان هستی،...
نه...
آنجا كه درمیان خاك خوابیدی، "سنگ تمام" را میگذارند و می روند.
اما نه وقتی كه در كنارشان هستی،...
نه...
آنجا كه درمیان خاك خوابیدی، "سنگ تمام" را میگذارند و می روند.
+ نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 23:55 توسط سالار نوبخت
|
سلام،امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه کسانی که میان و بازدید می کنن قرار بگیره و منتظر هر گونه نظرات و پیشنهادات در مورد هرچه با کیفیت و والاتر شدن سطح علمی و فرهنگی وبلاگ بیان کنند.