در عمق...
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم،حتی به مساحت یک قلب.
+ نوشته شده در سه شنبه دوم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 15:28 توسط سالار نوبخت
|
سلام،امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه کسانی که میان و بازدید می کنن قرار بگیره و منتظر هر گونه نظرات و پیشنهادات در مورد هرچه با کیفیت و والاتر شدن سطح علمی و فرهنگی وبلاگ بیان کنند.