به نام خداوند بخشنده و مهربان

ای گرداننده چشم ها و دلها-ای اداره کننده شب ها و روزها-ای دگرگون کننده زمان ها و گردش ها-حال ما را به بهترین حال مبدل فرما.

دعا کنیم برای آزادی و سربلندی کشور عزیزمان ایران-دعا کنیم برای پدران و مادرانی که در خانه سالمندان هستد-دعا کنیم برای شفای همه بیماران-دعا کنیم برای هر آنکس که مظلوم است.-دعا کنیم برای دیدگان گریان-برای کودکان یتیمی که لباس شب عید ندارند.-دعا کنیم برای کودکان گرسنه و پابرهنه-دعا کنیم برای جوانان بیکار و بدون مسکن-دعا کنیم برای عزیزان بازنشسته تامین اجتماعی و قشر کارگر که کمترین حقوق آنها با این نرخ تورم ماهی سیصدوپنجاه هزار تومان است-دعا کنیم برای دخترانی که بدون جهیزیه در خانه پدر مانده اند-دعا کنیم برای زنی که از روی فقر و ناچاری به فساد و فحشا کشیده شده است-دعا کنیم برای مردی که بخاطر معیشت خانواده اش کلیه اش را می فروشد-دعا کنیم برای خانواده فقیری که شب عید سبزی پلو-ماهی ندارند و از بوی اجاق همسایه هم سیر نمی شوند-زمان تحویل سال به فکر همه هموطنان خود باشیم برای بهبودی وضعیت اقتصادی کشورمان دعا کنیم دعا کنیم تحریم ایران هر چه زودتر پایان پذیرد عدالت همه جا برقرار شود دعا کنیم برای آزادی زندانیان بی گناه دیه-مهریه و....دعا کنیم جوانان قدر و احترام پدر و مادرشان را بدانند و خانه های سالمندان برای همیشه تعطیل شوند مهر و محبت حکمفرما باشد و کینه ها از دلها اسباب کشی کنند.ما ملت ایران طرفدار صلح و آزادی هستیم در هر قرنی که زندگی کنیم غیرت ایرانی اجازه نخواهد داد یک وجب از خاک پاک این وطن به دست بیگانگان افتد.آرزوی من سربلندی همه ایرانیان است.