وصیت نامه بشر آدمی زاد
وصیت نامه بشر آدمی زاد
نمی دونم بعد از مرگم چه اتفاقی می اوفته
اما می خوام بگم :استفاده از
تک تک بدنم برای اهدا به هرکسی مجازه
اما دلم می خواد بعد از مرگمقلبم رو به یه مادر هدیه بدین که
همیشه عشق رو تو قلبش داره و
از تک تک وجودش عشق سرازیر
کلیه هام رو به یه مرد وزن بدین تا
اینده رو با امید بهتری ادامه بدن و راحت تر زندگی کنن
مغز استخوانم رو به یه کودکی هدیه بدین
که شوق بازی کردن رو داره دویدن و راه رفتن
و قتی با علاقه می دوه تا به آغوش مادرش برسه
چشمانم رو به یه جوان بدین تا باهاش خوبی های این دنیا و
قشنگی ها رو ببینه
+ نوشته شده در شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 18:44 توسط سالار نوبخت
|
سلام،امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه کسانی که میان و بازدید می کنن قرار بگیره و منتظر هر گونه نظرات و پیشنهادات در مورد هرچه با کیفیت و والاتر شدن سطح علمی و فرهنگی وبلاگ بیان کنند.